Осама от махалата Изток, Пазарджик

Осама от махалата Изток, Пазарджик

05 май 2011  |   0 коментара

Текст от блога на зам.-председателя на ВМРО Ангел Джамбазки

Протестантски пастор-циганин бе пребит от радикални ислямисти, пак цигани, в циганската махала в Пазарджик

Малцина вероятно помнят, че може би единственият осъден за разпространение на радикален ислям в България е циганин от махалата Изток в Пазарджик. Беше превърнал катуна си в радикална нелегална джамия със зелено знаме отгоре, проповядваше, че държавата ни трябва да е „халифат”*, да се управлява съгласно „шериата” ** и призоваваше последователите си на джихад. Връзките му с джихадистите доказано минаваха през Белгия и Холандия, известни гнезда на радикалния ислям в разяжданата от самоубийствен либерализъм стара Европа.

Осъден беше условно, ако не ме лъже паметта. Либерализмът залива и нашата държава. Самоубийствената обществена търпимост към всеки ненормалник, или духовен мародер, който проповядва каквото му попадне, където му попадне, както му попадне отдавна се превърна в норма на поведение и „политическа коректност”. И в доходно занятие за шепа „правозащитници”.

Бумът на сектите следва кризата. Годините, в които казината „нонстоп”, отворени в гаражи, съжителстват с заложните къщи „нонстоп”, разкрити в мазета в съседство, а до тях цъфтят „нонстоп” будките за цигари и алкохол, са златни за мародерите на души. Така беше през 90-те, после в края на 96-та, така е и сега. Много хора са в безпътица, много хора са бедни и отчаяни, много хора търсят чудодейно избавление. Това обяснява и излазването на сектантите от дупките им и новото им нашествие по апартаментите и душите на хората.

Нашествието на исляма по циганските махали е нещо коренно различно. Системно различно. То няма да престане с евентуалното затихване на кризата. Защото е сигнал, симптом и доказателство за цивилизационен разлом. В българското общество и държава. Ислямът пробива в гетото, защото обитателите му са озлобени, гладни, неуки и антидържавно настроени. Колкото и да си затваряме очите за това. Колкото и да се правим, че такива неща не се случват. Достатъчно е човек да погледне джамията в махалата в Пазарджик. Достатъчно е да се вгледа в лицата, облеклото и поведението на циганите-джихадисти в махалата. Все едно е в Пакистан, не в Пазарджик.

В махалата в Пазарджик се случва религиозен сблъсък. Между цигани-мюсюлмани и цигани-християни. Този сблъсък е цивилизационен, не е просто махленско сбиване.

В България има традиционен ислям. Той е историческа реалност и наследство от турското робство. Но българите-мюсюлмани са добри български родолюбци и лоялни граждани на Република България.

Затова радикалните ислямисти не могат да „пробият” при тях. Защото българите-мюсюлмани гонят „брадите” от селата и джамиите си. Затова „брадите”са се насочили към циганите. Към гетата. Към махалите, в които е съсредоточено неуко, нискограмотно, бедно и озлобено население. Там лесно вирее радикализмът. Особено просто и лесно обясним, какъвто е ислямският фундаментализъм. Достатъчно е човек да погледне картата на света и да съпостави точките, в които вирее и воюва радикалният ислям със социалния статус на мнозинството от местното население, за да си обясни защо радикалният ислям лесно ще пробие в махалите…

Досега циганският въпрос беше преди всичко социален въпрос. Защото невписаните в обществото цигани са непосилно бреме за социалната система. И защото неграмотността и безработицата са преди всичко социални въпроси.

С навлизането на радикалния ислям в махалите и гетата циганският въпрос се превръща във въпрос на национална сигурност. Тук пак ще повторим дежурното – време е държавните мъже да си извадят главите от пясъка или там, където са ги наврели, да се вземат в ръце и да пратят ДАНС, прокуратура, полиция и прочее да проверят дейността на ислямистите. И на всички други сектанти, разиграващи си коня из държавата ни.

Въпрос на време е да видим същите тези цигани с брадите, които днес бият циганите-християни в махалата пред Народното събрание с искането в България да се въведе „шериата”.

И това време се измерва с дни и месеци, а не със столетия. В добрия случай.

В лошия ще гледаме как някой друг Обама командва от Белия дом акцията по разстрела на някой пазарджишки Осама.

*Халифат - Халифатът (на арабски: خلافة, хилāфа) е ислямска форма на държавно управление, отразяващо политическото единство и ръководство на мюсюлманския свят. Държавният глава (халиф) се възприема като наследник на политическата власт на Мохамед, според сунитите теоретически, избран от народа или от негови представители, и според шиитите имам, избран от тъй наречения „Ахал ал-бейт” (рода на Пророка). От времето на Мохамед до 1924 година успешни халифати са ръководени от династиите на Омеядите, Абасидите и накрая от Османците.

Това е единствената форма на управление, която е получила пълно одобрение от традиционната ислямска теология и е главната политическа концепция на сунитския ислям по общото мнение на мюсюлманското мнозинство през ранните векове.

**Шериат - (на арабски شريعة — пряк, правилен; на български изписвано и като шериат) е съвкупност от правови, морални и религиозни норми на исляма, които обхващат всички страни на живота на ортодоксалните мюсюлмани. Те са заложени в Корана и Суната.

Шариатът възниква в Арабския халифат през 7 век и се доразвива до 12 век. Като основен закон днес той действа в Иран, Судан, Пакистан, Саудитска Арабия и други страни.

Коментари

Напиши коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са маркирани с *