Красимир Каракачанов: Кампанията „Бъди войник“ върна доверието на българина в армията и повиши самочувствието на военнослужещите

Красимир Каракачанов: Кампанията „Бъди войник“ върна доверието на българина в армията и повиши самочувствието на военнослужещите

18 декември 2019  |   0 коментара

Кампанията „Бъди войник“ върна доверието на българина в армията и повиши самочувствието на военнослужещите и показахме, че средствата, които се отделят за армията и които нарастват, не са средства, вкарани в някаква затворена система, а са насочени към повишаване на способностите на Българската армия, която не само днес, но и в столетията назад гарантира териториалната цялост, свободата и суверенитета на България.

Това каза министърът на отбраната Красимир Каракачанов на 17 декември по време на тържествената церемония, на която бяха наградени структурите, участвали в националната информационна кампания „Бъди войник“.

Министърът подчерта, че проведените 31 събития от кампанията са реализирани с минимален бюджет, без шумни рекламни кампании само и единствено с усилията и желанието на структурите от Българската армия. Той благодари на всички, които са работили за тази кампания.

Кампанията ще продължи и през следващата година, защото тя даде своите резултати. Тази година ще е втората, в която отчитаме положителен баланс – постъпилите в армията са повече от тези, които са напуснали, каза министър Каракачанов и допълни, че наред с кампанията ръководството на Министерството на отбраната предприема и други мерки – реализиране на проектите за модернизация, отделяне на средства за ремонт на техниката и въоръжението, подобряване на материалната база и повишаване на възнагражденията за трета поредна година.

Министърът на отбраната Красимир Каракачанов отличи с предметна награда „Сувенир със символи на Министерството на отбраната“ участващите структури в кампанията: Съвместно командване на силите, Сухопътните войски, Военновъздушните сили, Военноморските сили, Съвместното командване на специалните операции, Служба „Военна полиция“, Националната гвардейска част, Централно военно окръжие, Национален военен университет „В. Левски“, Висше военноморско училище „Н. Й. Вапцаров“, Военномедицинска академия, дирекция „Операции и подготовка“, дирекция „Връзки с обществеността“, дирекция „Управление на човешките ресурси в отбраната“; Изпълнителна агенция „Военни клубове и военно-почивно дело“ и Информационния център на Министерството на отбраната.

Кампанията е успешна, защото показахме пред обществото същността на армията, задачите които тя изпълнява, традициите, на които се основава и идеалите, на които служи, каза в словото си заместник-началникът на отбраната генерал-лейтенант Димитър Илиев и изрази благодарност към участващите в кампанията от името на началника на отбраната генерал Андрей Боцев.

Заместник-началникът на отбраната подчерта, че военното и политическото ръководство работят заедно за развитието на армията и с подкрепата на обществото професията на военнослужещия ще се утвърди като достойна професия, която ще бъде избор на много млади хора.

Видео >>>

Коментари

Напиши коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са маркирани с *